Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

podnikatele Bc. Petra Holubová
se sídlem Blatec 102, Blatec, 783 75
identifikační číslo: 74713388
zapsaného v živnostenském rejstříku,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.pruvodkynenaceste.cz

Telefon: 792.244.481 (vzhledem k práci s klienty mám telefon nastavený na tichý režim – pro kontakt využijte, prosím, e-mail; telefonní číslo není určeno pro marketingové účely)

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou sepsány v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a upravují vzájemná práva a povinnosti při uzavírání smlouvy s prodávajícím / poskytovatelem služeb a digitálního obsahu: Provozovatel (prodávající, poskytovatelka služeb a digitálního obsahu):

Bc. Petra Holubová, se sídlem Blatec 102, Blatec, 783 75, identifikační
číslo: 74713388, zapsané v živnostenském rejstříku (dále jen „Poskytovatelka“).

 

1.2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práv a povinnosti fyzické osoby, která uzavírá smlouvu o poskytování služeb, smlouvu o poskytování digitálního obsahu nebo kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo fyzické či právnické osoby v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen pro tyto subjekty označení: „zákazník“) prostřednictvím webových stránek umístěných na internetové adrese www.pruvodkynenaceste.cz (dále jen „webová stránka“) a dalších internetových služeb a projektů Poskytovatelky Bc. Petry Holubové. 

Tyto všeobecné obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné. 

1.3. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu
nakoupit zboží od Poskytovatelky, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého
samostatného výkonu povolání.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb, smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo kupní smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování digitálního obsahu, smlouvě o poskytování služeb nebo kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. 

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.

1.6. Kupující bere na vědomí, že obsah některých předmětů koupě (elektronické
produkty) je produktem duševního vlastnictví, a proto je zakázáno jakékoliv jeho
šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Uzavřením kupní
smlouvy kupující přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a
úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně
nenese žádnou odpovědnost. V předmětu koupě může kupující najít informace o
produktech nebo službách třetích stran. Tyto informace jsou pouze doporučením a
vyjádřením názoru prodávajícího k této tématice.

1.7. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. 

 

  1. DŮLEŽITÉ POJMY

2.1. POSKYTOVATELKA
Poskytovatelkou je: Bc. Petra Holubová
se sídlem/místem podnikání: Blatec 102, Blatec, 783 75
Identifikační číslo: 74713388
Adresa pro doručování elektronické pošty:
pruvodkynenaceste@pruvodkynenaceste.cz

2.2. KUPUJÍCÍ
Kupujícím je ten, kdo uzavře s Poskytovatelkou smlouvu o poskytování služeb, smlouvu o poskytování digitálního obsahu nebo kupní smlouvu, a tím koupí službu, produkt nebo zboží. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ a nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) a nebo spotřebitel. Pojem Kupující je v těchto obchodních podmínkách použit i pro osobu, která si od Poskytovatelky pořídí bezúplatný produkt, který je zdarma (namísto ceny Kupující obvykle poskytuje své osobní údaje).

2.3. SPOTŘEBITEL.
Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste
fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu se mít za to, že smlouvu
uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.

2.4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA.
Spotřebitelská smlouva je Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje
spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který
není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než
vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené
jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím
jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení obchodních podmínek, která
slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

2.5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM.
Je to taková smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ
KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující
museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní obchodu (na
základě objednávky učiněné přímo na internetových stránkách
www.pruvodkynenaceste.cz vyplněním potřebných údajů Kupujícím) nebo
prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných
komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na
dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradí
Kupující sám a neliší se od běžné sazby účtované operátorem resp. poskytovatelem
internetového připojení. Učiněním objednávky Kupující výslovně souhlasí s
použitím prostředků komunikace na dálku.

2.6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY.
Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a
Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v
případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele.

2.7. PRODUKT.
Produktem se rozumí e-book (elektronická kniha), webinář, online kurz a další digitální produkty či digitální obsah, který je předmětem smlouvy. Produkt může být buď úplatný (kdy cena představuje odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy Kupující namísto ceny poskytne své osobní údaje).

 

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu
ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se
nepoužije.

3.2. Webové stránky Poskytovatelky obsahují seznam a popis nabízených služeb a digitálního obsahu (společně dále jen „produkty“) včetně uvedení ceny jednotlivých produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití. Ceny zboží zůstávají v
platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto
ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za
individuálně sjednaných podmínek.

3.3. V případě fyzických produktů webové rozhraní obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní platí pouze v případech, kdy je zboží
doručováno v rámci území České republiky.

3.4.  Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatelky, svůj nákup stvrdí příslušným tlačítkem s vyjádřením souhlasu s nákupem a s upozorněním na povinnost platby. 

3.5. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaném produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace, jakož i případné další důležité informace k produktům a platbě.

3.6. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na
možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do
objednávky.

3.6. Jakmile kupující objednávku odešle prodávajícímu, jsou údaje, uvedené v
objednávce, prodávajícím považovány za správné. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky kupujícímu potvrdí přijetí objednávky, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu kupujícího.

3.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství
zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o
dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a nedojde k uzavření smlouvy.

3.8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí
objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání
kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků
na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady
na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.

3.10. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.

3.11 Jakékoli hodnocení produktů nebo Poskytovatelky (recenze), které je uvedeno na webu Poskytovatelky nebo sociálních sítích, které Poskytovatelka spravuje, pochází od osoby, které byl produkt skutečně zpřístupněn nebo které byla poskytnuta služba.
Poskytovatelka má přehled o uživatelích, kterým byly jednotlivé produkty a služby poskytnuty. V případě pochybností ověří Poskytovatelka v přehledu svých klientů nebo v seznamu potvrzených objednávek, že je autor recenze skutečným Kupujícím. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Poskytovatelka si vybírá, které recenze na webu a sociálních sítích zveřejní.

3.12 Není-li uvedeno jinak, není digitální obsah po zakoupení aktualizován.

 

  1. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak.

4.2. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých produktů. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena.  

4.3 Pokyny k platbě, resp. zálohovou fakturu či fakturu, obdrží Kupující v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. 

4.3. Sjednanou cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání objednávky Kupujícím (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, pak není Poskytovatelka povinna Kupujícímu za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo ze strany Kupujícího i k úhradě této zjevně chybné ceny, je Poskytovatelka oprávněna od smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním objednávky a jejím potvrzením ze strany Poskytovatelky, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li k jiné výslovné dohodě.

4.4. V rámci objednávkového formuláře je uvedena cena služby či produktu a způsob a forma jejich úhrady. V případě hrazení ceny na základě faktury či proforma faktury se stanovuje lhůta splatnosti v délce trvání 7 dnů. Při čerpání služby (individuální sezení, živé online vysílání atd.) musí dojít k připsání ceny za službu na účet Poskytovatelky nejpozději 1 kalendářní den před čerpáním služby.
V případě, že není platba připsána včas, může být čerpání služby ze strany Poskytovatelky zrušeno. Pokud dojde k pozdnímu připsání platby, nenese Poskytovatelka zodpovědnost za případnou nemožnost čerpat službu (např. účastnit se živého vysílání, ze kterého není pořizován záznam).
Poskytovatelka je oprávněna lhůtu splatnosti měnit s tím, že zákazník tuto informaci obdrží nejpozději v potvrzení své objednávky. 

4.5. Cenu produktu nebo zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit Poskytovatelce bezhotovostně bankovním převodem na
bankovní účet Poskytovatelky (dále jen „účet Poskytovatelky“). Kupní cena se hradí v
českých korunách, není-li výslovně dohodnuto jinak.
V případě, provede-li zákazník úhradu za produkty v EUR (po předchozí dohodě s Poskytovatelkou), budou uhrazené prostředky přepočítány a připsány na účet Poskytovatelky v českých korunách dle aktuálních podmínek a kurzu banky Poskytovatelky.

4.6. Při nákupu zboží je Kupující společně s kupní cenou povinen zaplatit Poskytovatelce také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno
výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu produktů nebo zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, případně s jinou identifikaci
kupujícího, stanovenou Poskytovatelkou. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatelky.

4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze
vzájemně kombinovat, není-li stanoveno jinak.

4.7 V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností zákazníka a Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, s tím, že se smlouva se od počátku ruší.

4.8. Je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy nebo na vyžádání
kupujícího, vystaví Poskytovatelka ohledně plateb prováděných na základě kupní
smlouvy kupujícímu fakturu nebo doklad o úhradě. Poskytovatelka není plátcem daně z
přidané hodnoty. Fakturu nebo doklad o úhradě zašle Poskytovatelka v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

4.9. Způsoby platby mohou být napojeny na platební bránu externího dodavatele, který poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb. 

4.10. Poskytovatelka může umožnit úhradu některých svých produktů po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatelka si v případě digitálního obsahu a/nebo některých služeb vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části těchto produktů, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny produktu, nebude další část či části produktu nadále zákazníkovi zpřístupněny.

4.11. V případě, umožní-li Poskytovatelka úhradu některých svých produktů ve splátkách, je zákazník povinen uhradit celou cenu sjednaného produktu (vč. případného navýšení ceny z titulu poskytnutých splátek), a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne produkt v celém rozsahu nevyužít či využití produktu sám ukončí předčasně. Jestliže zákazník přestane hradit sjednané splátky, je Poskytovatelka oprávněna odepřít mu přístup k produktu zakoupenému na splátky (a to včetně bonusů, které se k zakoupenému produktu vztahovaly), a to až do úhrady celé sjednané ceny produktu.

 

  1. DODACÍ PODMÍNKY

5.1. INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE V případě osobní online konzultace je Poskytovatelka oprávněna vyžadovat platbu předem. Sjednaná částka musí být připsána na účet Poskytovatelky nejpozději jeden kalendářní den před termínem konzultace. V opačném případě termín sezení bez náhrady propadá a Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu celé ceny. 

Před konáním online konzultace (a to i v případě, je-li součástí jiných služeb či produktů), může zákazník ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu, a to nejpozději 48 hodin před touto událostí. Přesun termínu je tímto způsobem možný pouze jednou v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá a Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu celé ceny. V závažných případech je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. 

Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb, kdy jsou domlouvány hromadné osobní či online konzultace či online workshopy pro skupinu účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena a termín bez náhrady propadá. 

Individuální online sezení probíhají prostřednictvím videohovoru (Skype, Messenger, Google Meet a jiné platformy). Povinností Kupujícího je, zajistit si dostatečně rychlé internetové připojení a zařízení s mikrofonem a kamerou, které videohovor umožňuje.

5.2 HROMADNÉ ONLINE AKCE Online jednorázové akce či online workshopy či kongresy (se záznamem či bez) budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Zákazník bere na vědomí, že zakoupením tohoto produktu mu Poskytovatelka rezervuje místo, které není možné obsadit jiným účastníkem a v případě neúčasti zákazníka na takovéto akci z důvodů na jeho straně termín propadá a Poskytovatelce náleží náhrada celé ceny daného produktu. Poskytovatelka však může zákazníkovi poskytnut záznam, pokud ho Poskytovatelka z dané akce pořizuje a v popisu produktu je tak uvedeno. Na poskytnutí záznamu, není-li to u daného produktu v jeho popisu v nabídce Poskytovatelky uvedeno, nevzniká nárok.

5.3. ONLINE KURZY Online kurzy, nabízené Poskytovatelkou, mohou mít různý formát. Ten je uvedený na prodejní stránce produktu.

Kupující bere na vědomí, že kurzy ve formě e-mailových sérií (stejně jako další písemné materiály) jsou tvořeny primárně pro čtení na PC/ notebooku (velké obrazovce). Čtení rozsáhlejších e-mailových materiálů může být na mobilních zařízeních nepohodlné. 

Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelkou zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány, a na e-mail, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány přístupové údaje k takovémuto uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude kurz dostupný, či bude šířen emailem či jinou, Poskytovatelkou vyhrazenou formou. 

Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude digitální obsah (online kurz) dodán zpřístupněním členské sekce či v rámci jiné platformy, a to obvykle ve lhůtě tří dnů po zaplacení, není-li stanoven konkrétní den spuštění kurzu. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu stanoveného Poskytovatelkou.

5.4. JINÉ ONLINE MATERIÁLY V případě produktů, které se stahují z webového prostředí (e-booky a další pdf materiály, audio nahrávky, záznamy webinářů apod.) nebo které je možné shlédnout ze záznamu, zašle poskytovatel zákazníkům odkazy a další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si zakoupený produkt stáhnout či shlédnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada ceny takovéhoto produktu či splnění jiných podmínek stanovených poskytovatelem (např. zadání údajů do formuláře).

5.5. BALÍČKY KONZULTACÍ / PRODUKTŮ / SLUŽEB Poskytovatelka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (vyčerpané) části. Poskytovatelka je rovněž oprávněna stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku či žádat náhradní plnění bez náhrady propadá.

Není-li uvedeno jinak, je maximální lhůta pro čerpání balíčku sezení tolika měsícům, kolik je v balíčku obsaženo sezení. Lhůta začíná běžet datem objednávky.

Pokud by, ze závažných důvodů, došlo po domluvě mezi Kupujícím a Poskytovatelkou k vrácení části ceny za balíčky produktů nebo služeb, bude od zaplacené částky odečtena plná cena vyčerpaných částí.

5.6. Poskytovatelka si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzu, workshopu vč. účasti ve facebookových skupinách Poskytovatelky či z živých akcích nebo online skupinových setkání, webinářů, kongresů apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci se jedná o podstatné porušení smluvních povinností zákazníkem a Poskytovatelce vzniká právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny.

5.7.  V případě online skupinových akcí si Poskytovatelka vyhrazuje právo zrušit takovou akci při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci. V takovém případě vrátí zákazníkům uhrazenou cenu a nedomluví-li se se zákazníkem jinak, platba bude poskytnuta stejným způsobem, jakým byla přijata. Zákazníkům však nevzniká právo na jakékoliv další odškodnění z titulu nekonání akce. 

5.8. Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétního produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení ceny za daný produkt zákazníkem. 

5.9. Zákazník je prostřednictvím těchto podmínek předem v rámci smluvního vztahu s Poskytovatelkou upozorněn (pokud svůj souhlas předem výslovně neodepře, na což má právo), že v případě, bude-li součástí zakoupené služby či produktu skupinová online lekce či online workshop, probíhající prostřednictvím digitální platformy (Zoom apod.), může Poskytovatelka z takovéto lekce či workshopu pořídit záznam a ten použít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či emailu v rámci svých podnikatelských aktivit. 

5.10. Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Poskytovatelkou a kupujícím, pokud poskytovatel poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, a poskytovatel poskytnuté osobní údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností.

 

  1. ÚDAJE O FUNKČNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU A JEHO SOUČINNOST S HARDWAREM A SOFTWAREM, ODPOVĚDNOST, OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

6.1. FORMÁT DIGITÁLNÍHO OBSAHU. Digitální obsah dodávaný Poskytovatelkou je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení obvykle ve formě pdf, nahrávky ve formě mp3 či mp4, videa jsou šířena obvykle prostřednictvím platformy youtube či obdobné, pro online setkání Poskytovatelka využívá Zoom či jiné obdobné platformy. Pro užití digitálního obsahu postačuje zákazníkům standardní vybavení (hardware s připojením na internet podporující uvedené technologie; formáty digitálního obsahu poskytované Poskytovatelkou nevyžadují pořízení zvláštního hardwarového či softwarového vybavení). 

6.2. Poskytovatelka nezodpovídá za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Kupujícího. Totéž platí v případě, že by pomalé nebo nefunkční internetové připojení Kupujícího bylo překážkou pro absolvování online sezení nebo jakékoliv jiné online akce.
Obsah může být krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
V případě, že během individuálního sezení dojde k výpadku Internetu na straně Poskytovatelky, nabídne Poskytovatelka Kupujícímu náhradní termín sezení. Kupujícímu nevzniká právo na jakékoliv další odškodnění.

6.3. V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému členskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé.  V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze smlouvy nebo těchto VOP jsem oprávněna vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv. 

6.4. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV. Digitální obsah je produktem duševního vlastnictví, jehož autorkou je Poskytovatelka. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatelky dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. V případě porušení autorských práv je Poskytovatelka oprávněna Kupujícímu digitální obsah znepřístupnit. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.

6.5. ODPOVĚDNOST. Produkty jsou vytvořeny s využitím znalostí, zkušeností a praxe Poskytovatelky. Jedná se o doporučení a záleží jen na Kupujícím, jak je v praxi použijete aa do jaké míry uvede informace do praxe. Proto Poskytovatelka neodpovídá za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů Kupující dosáhne. Produkty nenahrazují lékařskou péči ani péči psychologa nebo psychoterapeuta. Nejsou určeny pro osoby, které trpí psychickým nebo psychiatrickým onemocněním nebo poruchou, zejména pak pro ty, kteří užívají léky, ovlivňující psychiku. Nejsou také vhodné pro osoby, které mají na psychické nebo psychiatrické onemocnění nebo poruchu podezření. Sezení je nutno zvážit i u těhotných žen, protože se v průběhu sezení můžeme dostávat k silným emocím (často negativním).

 

  1. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

PRODUKTY A SLUŽBY (MIMO ZBOŽÍ)

7.1. Kupující je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelkou odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy.

7.2. Upozornění na výjimku odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku u digitálního obsahu – jen v případě, je-li tak uvedeno v popisu produktu a/nebo v objednávkovém formuláři produktu, jinak se toto ujednání neuplatní: poskytovatelka informuje zákazníka prostřednictvím svých stránek a zákazník výslovně uděluje prostřednictvím možností na stránkách Poskytovatelky souhlas, že je mu digitální obsah zpřístupněn bezodkladně po zaplacení kupní ceny. V takovém případě pak zákazník ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě od uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučena možnost odstoupit v uvedené lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. 

7.3. Spotřebitel je oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku odstoupit v případě, nedodá-li Poskytovatelka digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem (pokud není výslovně v popisu produktu stanoveno pozdější datum dodání). Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů a dalších případů, kdy je stanoveno pozdější datum dodání plnění. 

7.4 Kupující může zaslat odstoupení Poskytovatelce e-mailem na adresu pruvodkynenaceste@pruvodkynenaceste.cz nebo písemně na adresu jejího místa podnikání, které je uvedeno v úvodu těchto obchodních podmínek. K odstoupení je možné využít vzorový formulář umístěný na webových stránkách Poskytovatelky. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatelka vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. 

 

ZBOŽÍ

7.5. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku,
nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno
podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží,
které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu,
které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo
počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

7.6. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek
či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s
ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy
odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že
předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží
tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy
musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný
prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní
smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na
adresu elektronické pošty prodávajícího
pruvodkynenaceste@pruvodkynenaceste.cz.

7.7. V případě odstoupení od kupní
smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží
musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s
navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7.8. V případě odstoupení od
smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky
přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení
zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a
nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

7.9. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

7.10. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také
oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží
kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez
zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

7.11. Je-li společně se zbožím nebo produktem poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou,
že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva
ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím
prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914
až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
8.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s
ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
8.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke
kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží
bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se
vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

8.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho
provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného
zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

8.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady
může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

  1. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

9.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto
způsobem dopravy.

9.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené
kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

9.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující
povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady
spojené s jiným způsobem doručení.

9.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost
obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V
případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky
nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

9.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní
dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

10.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

10.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve
smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

10.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20
869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

10.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu
osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo
jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve
znění pozdějších předpisů.

10.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765
odst. 2 občanského zákoníku.

 

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

11.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována
zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

11.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a
příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa
elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

11.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro
účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského
účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů
prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není
podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

11.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve
svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu)
uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat
prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

11.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu,
jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje
prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

11.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným nebo neautomatizovaným
způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

11.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o
tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

11.8. V případě, že by se
kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.5) provádí zpracování
jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života
kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné
s ohledem na účel jejich zpracování, může:
11.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
11.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

11.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu
prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí
informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující
náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

  1. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

12.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami
nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se
zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

12.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je
nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy
plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může
kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

  1. DORUČOVÁNÍ
    13.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

14.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena
práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

14.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo
se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl
se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

14.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v
elektronické podobě a není přístupná.

14.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od
kupní smlouvy.

 

V Blatci dne 19. 11. 2024

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy.
Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na e-mail:
pruvodkynenaceste@pruvodkynenaceste.cz).

Odesílatel/spotřebitel/zákazník:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
E-mail:
Tel. číslo:

Adresát: Bc. Petra Holubová
Webové rozhraní: www.pruvodkynenaceste.cz
Společnost: Bc. Petra Holubová
Se sídlem: Blatec 102, 783 75, Blatec
IČO: 74713388
E-mailová adresa: pruvodkynenaceste@pruvodkynenaceste.cz

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Dne ………..……. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě
www.pruvodkynenaceste.cz objednal/a produkt x službu ………………………….. /
poskytnutí služeb …….…………………, datum objednávky ….….….…., číslo objednávky
…………, v hodnotě …..….. Kč. Objednaný produkt x službu jsem obdržel/a dne ………..…
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené
prostřednictvím internetu, která se týká výše uvedeného produktu x služby, a zároveň Vás
žádám o poukázání kupní ceny ve výši ……….………. Kč na můj bankovní účet číslo
………….……….……….……….………. nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto
odstoupení od smlouvy.

V ……….……….………….……. dne ……….

Jméno a příjmení spotřebitele
podpis:

Průvodkyně na Cestě k lepšímu životu
Sledujte mě
Nejnovější příspěvky od Průvodkyně na Cestě k lepšímu životu (zobrazit vše)